Αρχή

Σε αυτή την εργασία θα γνωρίσουμε το πρόγραμμα Scratch. Ανήκει στην κατηγορία του οπτικού προγραμματισμού. Μπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνση http://scratch.mit.edu/

  1. Άνοιξε το πρόγραμμα Scratch.
  2. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Έλεγχος" και πάρε το "όταν στο (πράσινη σημαία) γίνει κλικ" και φέρτο στα σενάρια
  3. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "θέσε το x:0 y:0"
  4. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα¨ και πάρε το "καθάρισε"
  5. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα" και πάρε το "κατέβασε πένα"
  6. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 200 βήματα
  7. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 90 μοίρες"
  8. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 100 βήματα
  9. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 90 μοίρες"
  10. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 200 βήματα
  11. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 90 μοίρες"
  12. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 100 βήματα
  13. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 90 μοίρες"
  14. Πάτα πάνω δεξιά στην πράσινη σημαιούλα. Αν όλα πήγαν καλά θα πρέπει η γάτα και πάλι να σχεδίασε ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο.
  15. Αποθήκευσε το παραπάνω αρχείο και κάντο υποβολή