Αρχή

Σε αυτή την εργασία θα γνωρίσουμε το πρόγραμμα Scratch. Το πρόγραμμα μπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνση http://scratch.mit.edu/.

Ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Άνοιξε το πρόγραμμα Scratch.
  2. Ξεκίνα νέο σενάριο κουμπώνοντας τα παρακάτω, το ένα κάτω απο το άλλο.
  3. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Έλεγχος" και πάρε το "όταν στο (πράσινη σημαία) γίνει κλικ" και φέρτο στα σενάρια
  4. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "θέσε το x:0 y:0"
  5. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα¨ και πάρε το "καθάρισε"
  6. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα" και πάρε το "κατέβασε πένα"
  7. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Έλεγχος" και πάρε το "επανέλαβε 10" και κάντο "επανέλαβε 6".
  8. Μέσα στο "επανέλαβε 6" κουμπώστε τα παρακάτω:
  9. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 120 βήματα
  10. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 120 μοίρες"
  11. Τώρα είναι έτοιμο.Πάτα πάνω δεξιά στην πράσινη σημαιούλα. Αν όλα πήγαν καλά θα πρέπει η γάτα να σχεδίασε ένα μπλε κανονικό εξάγωνο.
  12. Αποθήκευσε το παραπάνω αρχείο με κατάληξη .sb και ανεβάσέ το στο ΠΣΔ ή στο dropbox. Στείλε μας ένα σύνδεσμο προς το αρχείο αυτό.