ΑρχήΣε αυτή την εργασία θα γνωρίσουμε το πρόγραμμα Scratch. Το πρόγραμμα μπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνση http://scratch.mit.edu/.
Ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:
- Άνοιξε το πρόγραμμα Scratch.
- Ξεκίνα νέο σενάριο κουμπώνοντας τα παρακάτω, το ένα κάτω απο το άλλο.
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Έλεγχος" και πάρε το "όταν στο (πράσινη σημαία) γίνει κλικ" και φέρτο στα σενάρια
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "θέσε το x:0 y:0"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα¨ και πάρε το "καθάρισε"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα" και πάρε το "κατέβασε πένα"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Έλεγχος" και πάρε το "επανέλαβε 10" και κάντο "επανέλαβε 6".
- Μέσα στο "επανέλαβε 6" κουμπώστε τα παρακάτω:
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 120 βήματα
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 120 μοίρες"
- Τώρα είναι έτοιμο.Πάτα πάνω δεξιά στην πράσινη σημαιούλα. Αν όλα πήγαν καλά θα πρέπει η γάτα να σχεδίασε ένα μπλε κανονικό εξάγωνο.
- Αποθήκευσε το παραπάνω αρχείο με κατάληξη .sb και ανεβάσέ το στο ΠΣΔ ή στο dropbox. Στείλε μας ένα σύνδεσμο προς το αρχείο αυτό.