Αρχή

Σε αυτή την εργασία θα δούμε πως μπορούμε νά κάνουμε εναν χαρακτήρα να εχει κίνηση.  

  1. Άνοιξε το Scratch
  2. Πάτα απο την πάνω γραμμή το ψαλίδι και πήγαινε το ποντίκι πάνω στην γάτα. Πάτησε αριστερό κλίκ και η γάτα θα διαγραφεί.
  3. Πάτα το κουμπί "Διάλεξε νέα μορφή από το αρχείο" (είναι μία από τις επιλογές στο "Νέα μορφή" δεξιά και πρός τα κάτω, στα εικονίδια με το αστεράκι)
  4. Σαν φιγούρα διάλεξε το πρώτο καρέ της μπαλλαρίνας που χορεύει (το αρχείο εχει το όνομα ballerina-a και είναι στο φάκελο People)
  5. Πήγαινε το ποντίκι πάνω στην μπαλλαρίνα και με δεξί κλίκ θα εμφανιστεί ενα menu . Διαλέξε την επιλογή "Αλλαγή μεγέθους μορφής". Θα εμφανιστεί στη μπαλλαρίνα ενα μικρό εικονίδιο με δυο βελάκια δίπλα. Μετακινώντας το με το ποντίκι δωσε στη μπαλλαρίνα  το μέγεθος που θέλεις
  6. Θα κάνεις διπλό κλικ στη μπαλλαρίνα
  7. Θα πας πάνω στη μέση εκεί που λέει "ενδυμασίες".
  8. Θα πατήσεις το εισαγωγή και θα εισάγεις και τα επόμενα καρέ της μπαλλαρίνας (αρχεία ballerina-b, ballerina-c, ballerina-d)
  9. Θα πας στα "σενάρια" και θα βάλεις με τη σειρά τα εξής κουμπιά του σεναρίου:

Αν ακολούθησες τα παραπάνω βήματα θα πρέπει να βλέπεις κάτι σαν την παρακάτω εικόνα. Για να ελέγξεις οτι ολα ειναι σωστά θα πρέπει όταν κάνεις κλικ με το ποντίκι στη μπαλλαρίνα αυτή να χορεύει.

.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ !!

Σώστε το παραπάνω σενάριο σας σε αρχείο με το ονομα "ballerina_23_3". Ανέβαστε το στο ΠΣΔ η στο Dropbox και στείλτε μας τον ενεργό σύνδεσμο προς αυτό. (το αρχείο πρέπει να εχει επέκταση .sb)

ΔΕΝ μπορείτε να ανεβάσετε τo αρχείο αυτό στην πλατφόρμα του moodle. Θα πρέπει να ανέβει σε ΠΣΔ η Dropbox και να υποβάλετε ενεργό σύνδεσμο προς αυτό.