ΑρχήΣτόχος του παιχνιδιού είναι να πυροβολήσουμε τα ιπτάμενα αντικείμενα πριν φτάσουν στην κόκκινη γραμμή.
- Αποθηκεύστε στον υπολογιστή το σκηνικό, τη φιγούρα1 και τον εχθρό.
- Ορίστε ως σκηνικό την αντίστοιχη εικόνα.Διορθώστε την εικόνα και σχεδιάστε μια κόκκινη γραμμή στο κάτω μέρος.
- Εισάγετε τη φιγούρα1.
- Το παιχνίδι ξεκινά όταν πατηθεί η πράσινη σημαία.
- Η φιγούρα 1(defender) θα πηγαίνει αριστερά,δεξιά,πάνω και κάτω,όταν πατηθούν τα αντίστοιχα πλήκτρα.
- Ο enemy(sprite1) όταν ξεκινά το παιχνίδι θα βρίσκεται στην κορυφή της σκηνής,αλλά σε τυχαία θέση ως προς τον αξονα χ.
- Μετά θα κατεβαίνει με σταθερό βήμα.
- Αν ακουμπήσει το defender, θα εμφανίζεται ένα μήνυμα "εχασες" και θα τερματίζει το παιχνίδι.
- 'Oταν ακουμπά ο εχθρός την κόκκινη γραμμή,ο εχθρός θα μεταφέρεται στην κορυφή της σκηνής αλλά σε τυχαία οριζόντια θέση κάθε φορά και θα συνεχίζει να κατεβαίνει όπως πριν.
- Εισάγετε τη φιγούρα σφαίρα.
- Όταν πατάμε το πλήκτρο του κενού,θέλουμε να εμφανίζεται η σφαίρα(sprite2) και να κινείται προς τα πάνω.
- Αν φτάσει στο πάνω μέρος, θέλουμε να εξαφανίζεται.
- Αν πετύχει τον εχθρό, θέλουμε να εμφανίζεται το μήνυμα "μπράβο" και να τερματίζει το παιχνίδι
- Παραλλαγή1:Όταν πετύχουμε τον εχθρό,αυτός να αλλάζει μορφή και να γίνεται έκρηξη.
- Παραλλαγή2:Θέλουμε να χάνουμε επίσης αν ο εχρθός ακουμπήσει την κόκκινη γραμμή 3 φορές.