Αρχή
Σε αυτή την εργασία θα συνεχίσουμε την γνωριμία με το πρόγραμμα Scratch, που ανήκει στην κατηγορία του οπτικού προγραμματισμού. 
Μπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνση http://scratch.mit.edu/

ΣΕΝΑΡΙΟ "ΑΚΤΙΝΕΣ" ΜΕ ΤΟ SCRATCH
Άνοιξε το πρόγραμμα Scratch.
Από τις καρτέλες "Έλεγχος", "Κίνηση" και "Πένα¨ βρείτε τις εντολές που φαίνονται στη δίπλα εικόνα, και οι οποίες όταν εκτελεστούν ζωγραφίζουν τις ακτίνες ποδηλάτου. 
Είναι απλό στη σκέψη κανουμε μία γραμμή πχ. 100 βημάτων, επιστρέφουμε στην αρχή (δεν χρειάζεται να σηκώσουμε πένα, γιατί προχωρούμε πάνω στην υπάρχουσα γραμμή) στρίβουμε κάποιες μοίρες και επαναλαμβάνουμε. Για να είναι σωστό το σχήμα μας θα να διαιρέσουμε τις 360 μοίρες με το πλήθος των ακτίνων.

 
 

 Το αποτέλεσμα του σεναρίου πρέπει να μοιάζει με το δίπλα σχήμα:

 

 

Αποθήκευσε το αρχείο σας με κατάληξη .sb και ανεβάστε το στο ΠΣΔ ή στο dropbox. Στείλτε μας ένα σύνδεσμο προς το αρχείο αυτό.