Σε αυτή την εργασία θα γνωρίσουμε το πρόγραμμα Scratch. Ανήκει στην κατηγορία του οπτικού προγραμματισμού. Μπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνσηhttp://scratch.mit.edu/
- Άνοιξε το πρόγραμμα Scratch.
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Έλεγχος" και πάρε το "όταν στο (πράσινη σημαία) γίνει κλικ" και φέρτο στα σενάρια.
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα¨ και πάρε το "καθάρισε"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα" και πάρε το "κατέβασε πένα"
- Αν θέλεις πάρε το " όρισε το χρώμα πένας σε " και διάλεξε όποιο χρώμα θέλεις.
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει '¨Ελεγχος" και διάλεξε "επανάλαβε 10" και κάντο "επανάλαβε 6'.
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε αριστερά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε αριστερά 60 μοίρες"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 100 βήματα
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 120 μοίρες"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 100 βήματα
- Πάτα πάνω δεξιά στην πράσινη σημαιούλα. Αν όλα πήγαν καλά θα πρέπει η γάτα να σχεδιάσει ένα αστέρι στο χρώμα που επέλεξες.
- Μπορείς αν θέλεις να επιλέξεις και από τα σκηνικά κάποιο φόντο.
- Αποθήκευσε το παραπάνω αρχείο και ανέβασέ το στο ΠΣΔ ή στο dropbox. Στείλε μας ένα σύνδεσμο προς το αρχείο αυτό.
Στο επισυναπτόμενο αρχείο μπορείς να δεις αυτό που έκανα εγώ.