ΑρχήΣε αυτή την εργασία θα γνωρίσουμε το πρόγραμμα Scratch. Ανήκει στην κατηγορία του οπτικού προγραμματισμού. Μπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνση http://scratch.mit.edu/
- Άνοιξε το πρόγραμμα Scratch.
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Έλεγχος" και πάρε το "όταν στο (πράσινη σημαία) γίνει κλικ" και φέρτο στα σενάρια
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "θέσε το x:0 y:0"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα¨ και πάρε το "καθάρισε"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα" και πάρε το "κατέβασε πένα"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 200 βήματα
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 90 μοίρες"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 100 βήματα
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 90 μοίρες"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 200 βήματα
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 90 μοίρες"
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 100 βήματα
- Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 90 μοίρες"
- Πάτα πάνω δεξιά στην πράσινη σημαιούλα. Αν όλα πήγαν καλά θα πρέπει η γάτα και πάλι να σχεδίασε ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο.
- Αποθήκευσε το παραπάνω αρχείο και κάντο υποβολή