Αρχή
document/unknown ergasia24.1b.sb

Σε αυτή την εργασία θα γνωρίσουμε το πρόγραμμα Scratch. Ανήκει στην κατηγορία του οπτικού προγραμματισμού. Μπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνσηhttp://scratch.mit.edu/

  1. Άνοιξε το πρόγραμμα Scratch.
  2. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Έλεγχος" και πάρε το "όταν στο (πράσινη σημαία) γίνει κλικ" και φέρτο στα σενάρια.
  3. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα¨ και πάρε το "καθάρισε"
  4. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Πένα" και πάρε το "κατέβασε πένα"
  5. Αν θέλεις πάρε το " όρισε το χρώμα πένας σε  " και διάλεξε όποιο χρώμα θέλεις.
  6. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει '¨Ελεγχος" και διάλεξε "επανάλαβε 10" και κάντο "επανάλαβε 6'.
  7. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε αριστερά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε αριστερά 60 μοίρες"
  8. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 100 βήματα
  9. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "στρίψε δεξιά 15 μοίρες" και κάντο "στρίψε δεξιά 120 μοίρες"
  10. Πήγαινε αριστερά εκεί που λέει "Κίνηση" και πάρε το "κινήσου 10 βήματα" και κάντο κινήσου 100 βήματα
  11. Πάτα πάνω δεξιά στην πράσινη σημαιούλα. Αν όλα πήγαν καλά θα πρέπει η γάτα  να σχεδιάσει ένα αστέρι στο χρώμα που επέλεξες.
  12. Μπορείς αν θέλεις να επιλέξεις και από τα σκηνικά κάποιο φόντο.
  13. Αποθήκευσε το παραπάνω αρχείο και ανέβασέ το στο ΠΣΔ ή στο dropbox. Στείλε μας ένα σύνδεσμο προς το αρχείο αυτό.

Στο επισυναπτόμενο αρχείο μπορείς να δεις αυτό που έκανα εγώ.