Αρχή

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να καταννοήσετε τη σημασία των μεταβλητών στο προγραμματισμό και να μπορέσετε να τις αξιοποιήσετε στο πρόγραμμά σας. Επιπρόσθετα, θα  γνωρίσετε τρόπους αλληλεπίδρασης των αντικειμένων ενός προγράμματος μέσω των αισθητήρων.

Πιο συγκεκριμένα, οι επιμέρους εκπαιδευτικοί στόχοι είναι:

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις μεταβλητές δείτε εδώ και για τους αισθητήρες (στην ενότητα 11.2.2: Η εντολή "Εάν..." και αισθητήρεςεδώ

ΣΕΝΑΡΙΟ

Σε αυτή την εργασία θα τροποποιήσετε το πρόγραμμα της εργασίας 24.4 ώστε κάθε φορά που η γάτα ακουμπάει σε συγκεκριμμένο χρωματιστό σημείο στο υπόβαθρο ν' αυξάνονται οι πόντοι της.

Επισκεφθείτε τη σελίδα https://scratch.mit.edu/ και 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: για να κινείται η γάτα στην κατεύθυνση που θέλετε και να κοιτάζει προς αυτή, πρέπει να ελέγξετε ότι ο άξονας περιστροφής της είναι ο επιθυμητός. Αυτό μπορεί να γίνει, κάνοντας κλικ στο i (information) πάνω δεξιά από το εικονίδιο της μορφής info και επιλέγοντας info. Βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένος ο μεσαίος άξονας περιστροφήςaxonas.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στην υποβολή της εργασίας γράψτε τη λέξη Προαιρετική 24.2 και μετατρέψτε τη σε ενεργό σύνδεσμο που θα οδηγεί στο έργο σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Θέλουμε ο σύνδεσμος να είναι της μορφής https://scratch.mit.edu/projects/... , όπου στις τελίτσες θα είναι ένας αριθμός και όχι της μορφής https://scratch.mit.edu/projects/.../#editor, γιατί αυτός θα οδηγεί στο περιβάλλον επεξεργασίας του έργου.