Πηγαίνουμε στη διεύθυνση http://www.education.vic.gov.au/LanguagesOnline/games/memory/ Επιλέγουμε Memory Game Maker 3.5 για να κατεβάσουμε το πρόγραμμα και να το εγκαταστήσουμε στον υπολογιστή μας. (Τα βήματα είναι τα κλασσικά που χρησιμοποιούμε για να κάνουμε download). Εμφανίζεται στο τέλος εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας.
και αφού το εκτελέσουμε
Από την επιφάνεια εργασίας, τώρα, ανοίγουμε το πρόγραμμα για να δημιουργήσουμε το παιχνίδι μας σε 10 απλά βήματα.
Βήμα 1ο: Επιλέγουμε Create a new game. Πατάμε next step.
Βήμα 2ο: Δίνουμε όνομα στο παιχνίδι μας (πάνω πλαίσιο) και το όνομα μας (κάτω πλαίσιο). ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Πατάμε next step.
Βήμα 3ο: Επιλέγουμε τον αριθμό των ζευγαριών που θέλουμε να υπάρχουν στο παιχνίδι μας.
Βήμα 4ο: Επιλέγουμε τη μορφή που θέλουμε να έχει το παιχνίδι μας (castle, machine, ocean). Πατάμε next step.
Βήμα 5ο: Επιλέγουμε τους ήχους που θέλουμε να ακούγονται►
ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ: Ο ήχος που θα ακούγεται όταν επιλέγουμε κάρτα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ: Ο ήχος που θα ακούγεται όταν το ζευγάρι που επιλέξαμε είναι σωστό, όταν δηλαδή κερδίζουμε.
ΤΡΙΤΗ ΣΕΙΡΑ: Ο ήχος που θα ακούγεται όταν το ζευγάρι που επιλέξαμε είναι λάθος, όταν δηλαδή χάνουμε.
Πατάμε next step.
Βήμα 6ο: Γράφουμε το μήνυμα που θέλουμε να εμφανίζεται όταν κάποιος ολοκληρώσει το παιχνίδι βρει δηλ. όλα τα ζευγάρια. Πατάμε next step.
Βήμα 7ο: Για κάθε σειρά επιλέγουμε αν οι κάρτες μας θέλουμε να έχουν ΚΕΙΜΕΝΟ, ΕΙΚΟΝΑ ή ΗΧΟ. ( Για να προσθέσουμε εικόνα ή ήχο, καλό είναι να τα έχουμε επιλέξει από πριν και να τα έχουμε σώσει στον υπολογιστή μας π. χ. στις «εικόνες μου» ή σ’ ένα φάκελο με αρχεία ήχου).Κάτω αριστερά εμφανίζεται η επιλογή Add accented letter την οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αν θέλουμε τονισμένο γράμμα, π.χ. στα γαλλικά και στα γερμανικά . Πατάμε next step.
Βήμα 8ο: Επιλέγουμε την κάρτα που θέλουμε να δημιουργήσουμε (για κείμενο πατάμε πάνω της και γράφουμε, για εικόνα ή ήχο πατάμε το φάκελο κάτω από την κάρτα και προσθέτουμε την εικόνα από το αρχείο του υπολογιστή μας). Πατάμε next step.
Βήμα 9ο: Αποθηκεύστε το παιχνίδι σας σε web page (πατήστε save). Στο παράθυρο που θα ανοίξει δώστε όνομα στο αρχείο και πατήστε Αποθήκευση. Θα σας πεί που ακριβώς θα αποθηκευτεί το αρχείο. Αν συμφωνείτε πατήστε Ναι / Yes. Μπορείτε και εσείς να ορίσετε σε ποιον φάκελο από τα έγγραφά σας επιθυμείτε να αποθηκευτεί το παιχνίδι. To αρχείο html βρίσκεται μέσα στο φάκελο που θα δημιουργηθεί. Για να παίξετε αρκεί να πάτε στο αρχείο html και να το ανοίξετε.
Βήμα 10ο: Επιλέγετε αν θέλετε να παίξετε το παιχνίδι, να δημιουργήσετε ένα νέο ή έξοδο από τη σελίδα.
Για την υποβολή της εργασίας:
Ξεκινήστε το παιχνίδι που φτιάξατε. Μόλις το ανοίξετε (στην πρώτη οθόνη που θα δείτε) γράφει created by και από κάτω πρέπει να υπάρχει το όνομά σας. Αντιγράψτε την εικόνα που βλέπετε στο ενεργό παράθυρο της οθόνης του υπολογιστή σας (για βοήθεια ανατρέξτε στην εργασία 6.1. / printscreen). Στη συνέχεια ανεβάστε το αρχείο στο ΠΣΔ ή στο Dropbox και στην υποβολή της εργασίας στείλτε μας τον ενεργό σύνδεσμο.
Καλή επιτυχία!