Αρχή

Στην εργασία αυτή θα δημιουργήσετε το παιχνίδι Κρεμάλα στο μάθημα πρακτικής σας.

Στην Κρεμάλα δίνεται μία λέξη και προσπαθούμε γράμμα - γράμμα να βρούμε τη λύση. Οι προσπάθειες που δίνονται για κάθε λέξη είναι έξι.

Το παιχνίδι χρησιμοποιεί ως Πηγή λέξεων το Λεξικό, το οποίο δημιουργήσατε στην Εργασία 10.1. Για να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι και να μην υπάρχουν προβλήματα σ΄ αυτό, στο λεξικό που δημιουργήσατε πρέπει να ακολουθούνται οι παρακάτω κανόνες:

Προσοχή !!! 

1. Το λεξικό πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 10 εγγραφές .

2. Στις εγγραφές οι έννοιες πρέπει να είναι μόνο με   ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (χωρίς τόνους, διαλυτικά, εισαγωγικά) και  μονολεκτικές 

3. Η οριζόμενη έννοια να μην εμπεριέχεται στον ορισμό (για να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι).

4. Οι έννοιες στις εγγραφές σας να είναι στο ίδιο αλφάβητο.  (Ο ορισμός-ερμηνεία και η έννοια σε κάθε εγγραφή μπορούν να είναι σε διαφορετική γλώσσα.) 

5. Οι οριζόμενες έννοιες να είναι διαφορετικές για κάθε εγγραφή σας.

Επισήμανση:

Σε περίπτωση που το λεξικό σας δεν πληρεί τους παραπάνω κανόνες καλό είναι να δημιουργηθεί ένα νέο λεξικό τηρώντας τους κανόνες, ειδικά για τα παιχνίδια αυτής της εβδομάδας.


Δημιουργία παιχνιδιού :

1. Πηγαίνετε στο μάθημα πρακτικής σας

2. Πατήστε πάνω δεξιά το κουμπί "Ενεργοποίηση επεξεργασίας" για να μπορείτε να κάνετε τροποποιήσεις στο μάθημά σας.

3. Σε όποιο θέμα του μαθήματός σας θέλετε πατήστε τη φράση "+ Προσθέστε μια δραστηριότητα ή πόρο" που βρίσκεται στο κάτω και δεξί μέρος του θέματος.

4. Από την κυλιόμενη λίστα στην ενότητα “Παιχνίδια” επιλέξτε "Κρεμάλα" και πατήστε "Προσθήκη"

5. Στη νέα οθόνη (Προσθήκη Παιχνίδι) που εμφανίζεται,

            στην ενότητα "Γενικά" 

          στην ενότητα ''Παράμετροι Κρεμάλας''  (προαιρετικά)

6. Στη συνέχεια πατήστε "Αποθήκευση κι επιστροφή στο μάθημα."

7. Στο τέλος, αφού βρίσκεστε στο μάθημα πρακτικής σας, πατήστε στην πάνω δεξιά γωνία το κουμπί "Απενεργοποίηση επεξεργασίας" για να φύγετε από την κατάσταση όπου κάνετε τροποποιήσεις στο μάθημά σας κι έτσι, απλώς, να βλέπετε το μάθημά σας.

Οδηγίες Παιχνιδιού: Βρείτε την λέξη επιλέγοντας ένα-ένα τα γράμματα από το αλφάβητο.

Ανάλογα με την γλώσσα που χρησιμοποιήσατε για τη δημιουργία των εγγραφών στο λεξικό εμφανίζεται και το αντίστοιχο αλφάβητο.     

Επιλέγοντας ένα σωστό γράμμα εμφανίζεται στην αντίστοιχη θέση μέσα στην λέξη, ενώ επιλέγοντας λάθος γράμμα γίνεται κόκκινο και ταυτόχρονα μειώνονται οι προσπάθειες για το παιχνίδι.

Παίξτε κρεμάλα και καλή διασκέδαση!!

Θυμηθείτε:  για να βαθμολογηθεί η εργασία σας, αφού ολοκληρώσετε τις ενέργειες στο μάθημα πρακτικής σας, πρέπει να έρθετε εδώ και να κάνετε "Υποβολή της εργασίας" γράφοντας το όνομα του παιχνιδιού σας.