Στόχος της εργασίας
Στόχος της εργασίας είναι η συγγραφή και δοκιμή κώδικα εντολών:
α. Κίνησης της μορφής σε δισδιάστατες συντεταγμένες και
β. Εισαγωγής εντολών σε υπάρχον πρόγραμμα,
στο online περιβάλλον του scratch.
Ακολουθώντας τις οδηγίες και τα βήματα που μάθαμε στις εργασίες της εβδομάδας 24 και ειδικά στην άσκηση 24.4, για το πρόγραμμα Scratch, η γάτα του scratch θα κινηθεί και θα σχεδιάσει ένα τετράγωνο και την μία διαγώνιο του, στο ορθοκανονικό σύστημα συντεταγμένων.1. Ανοίξτε από εδώ (coordinations_29.4) το έτοιμο πρόγραμμα που θα επεκτείνετε και θα ολοκληρώσετε.
2. Πριν προχωρήσετε στην εκπόνηση της εργασίας, συνδεθείτε στο περιβάλλον με τα στοιχεία σας, ώστε να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε και να αποθηκεύσετε τροποποιήσεις.
3. Κάντε κλικ στο κουμπί Δείτε μέσα , ώστε να μεταβείτε στο περιβάλλον επεξεργασίας του προγράμματος και στη συνέχεια στο κουμπί "Αποθήκευση ως ανάμειξη" δίπλα του, για να αποθηκευτεί τοπικά στον λογαριασμό σας.
4. Ο κώδικας που "κινεί" τη γάτα είναι ο ακόλουθος:
Β. Έλεγχος - "Τρέξιμο" του σεναρίου:
1.. Ανοίξτε τα ηχεία ή συνδέστε τα ακουστικά του Η/Υ σας και τρέξτε το πρόγραμμα.
2. Παρατηρήστε ότι σχηματίζεται το τετράγωνο και η διαγώνιός του.
Στην αρχή και στο τέλος της σχεδίασης ακούγεται το μιαούρισμα της γάτας αλλά αυτή δεν εμφανίζεται.
3. Θέλουμε να επεκτείνετε το πρόγραμμα προσθέτοντας τις κατάλληλες εντολές, έτσι ώστε:
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ !!
1. Αποθηκεύστε τη δημιουργία σας, με όλες τις παραπάνω εντολές και ρυθμίσεις, με το όνομα "Coordinates_29.4-remix".
2. Κάντε το έργο σας κοινόχρηστο κάνοντας κλικ στο
3. Κάντε κλικ στο
4. Στις Σημειώσεις και Ευχαριστίες γράψτε το ονοματεπώνυμό σας και το τμήμα σας.
5. Στις Οδηγίες γράψτε τα ονόματα των εντολών που προσθέσατε.
6. Αντιγράψτε από τη γραμμή διευθύνσεων τη διεύθυνση της σελίδας.
7. Στην υποβολή σας στείλτε μας τον ενεργό σύνδεσμο της δημιουργία σας.