Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να συμμετάσχετε στις ομάδες συζητήσεων δύο συμφοιτητών σας.
Οδηγίες:
1. Επισκεφτείτε τα μαθήματα πρακτικής δύο συμφοιτητών σας και εντοπίστε την ομάδα συζήτησης που έχουν ορίσει στην εργασία 2.3 (πιθανόν είναι η δεύτερη σε σειρά που εμφανίζεται). Οι συμφοιτητές που θα επιλέξετε δεν είναι απαραίτητο να ανήκουν στο τμήμα σας.
Ως συμφοιτητή μπορείτε να θεωρήσετε άτομο από οποιοδήποτε τμήμα που παρακολουθεί το Σεμινάριο 2015-2016.
Για να καταλάβετε ότι το μάθημα είναι αυτής της χρονιάς θα πρέπει η διεύθυνση του να είναι της μορφής: http://e-learning.ilei.sch.gr/moodle/course/view.php?id=..... όπου στο τέλος ο αριθμός που θα εμφανίζεται θα είναι μεγαλύτερος από το 4992.
Θα αναγνωρίσετε ότι πρόκειται για ομάδα συζήτησης από το (ή κάποιο παρόμοιο σύμβολο) που θα δείτε πριν τον τίτλο της.
2. Συμπληρώστε κάτι σε ένα από τα θέματα που ήδη υπάρχουν ή ανοίξτε νέο θέμα σχετικό με το μάθημα του συμφοιτητή σας. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί να κάνετε εγγραφή.
Στην περίπτωση που θέλετε να ανοίξετε νέο θέμα αν δεν είσαστε ήδη εγγεγραμμένοι θα σας εμφανίσει ένα μήνυμα εγγραφής.
Επιλέξτε Εγγραφή στο μάθημα και στο παράθυρο που θα εμφανιστεί συμπληρώστε το θέμα της συζήτησης καθώς και το μήνυμά σας.
Αν επιλέξετε να απαντήσετε σε ένα θέμα που ήδη υπάρχει τότε πρέπει να το ανοίξετε και να πατήσετε Απάντηση. Αν δεν είσαστε εγγεγραμμένοι και πάλι θα σας εμφανιστεί το προηγούμενο μήνυμα εγγραφής. Κάντε την εγγραφή σας, συμπληρώσετε το μήνυμα που θέλετε και στη συνέχεια πατήστε Δημοσίευση στην ομάδα συζητήσεων.
Παρατήρηση: Όταν απαντάτε σε κάποιο θέμα είναι σωστό να επιλέγετε το Απάντηση στο μήνυμα που θέλετε να απαντήσετε και όχι στο τελευταίο που εμφανίζεται σε σειρά.
Η άσκηση αποτελεί μία ακόμα αφορμή για να δείτε τι κάνουν και οι άλλοι συνάδερφοι και να ανταλλάξετε απόψεις για ορισμένα θέματα.
Θα θέλαμε να μας υποβάλετε εδώ:
1) Τον τίτλο του θέματος στο οποίο γράψατε.
2) Τους τίτλους (πλήρεις ή σύντομους) των μαθημάτων πρακτικής αυτών των δύο συμφοιτητών σας τους οποίους και θα μετατρέψετε σε ενεργό link.