1.Πιστεύω πως το τουλάχιστον στο Γυμνάσιο οι βαθμοί  και οι εξετάσεις πρέπει να δώσουν τη θέση τους  σ΄ ένα άλλο σύστημα το οποίο να περιστρέφεται γύρω από τη διάπλαση της προσωπικότητας του μαθητή και της ελεύθερης μάθησης χωρίς άγχος και απώλειας χρόνου που χρειάζονται για τις εξετάσεις,που αν τις υπολογίσει κάποιος πρέπει να είναι τα 3/4 του σχολικού χρόνου!!

2.Το δεύτερο θέμα που με ενδιαφέρει είναι πως ο δάσκαλος της τάξης μπορεί αβίαστα να διδάσκει και να μην αναλώνεται στην αστυνόμευση της τάξης.