Πρόκειται για ένα Σχέδιο Εργασίας με το οποίο οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές ενός 6/θέσιου Δημοτικού σχολείου θα διερευνήσουν την ενταξιακή κατάσταση του σχολείου τους, θα καταγράψουν προβληματικές στάσεις, αντιλήψεις και πρακτικές που δημιουργούν προβλήματα - εμπόδια συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία στους μαθητές με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ικανότητες και τέλος θα προτείνουν καινοτόμες λύσεις ώστε το σχολείο τους να κατασταθεί Ένα Σχολείο για Όλους.

Το θέμα από τη φύση του είναι πολύπλοκο και χρειάζεται τη συμμετοχή και υποστήριξη όλης της μεγάλης παρέας του moodle που επιμορφώνεται αυτή την περίοδο.

Αν υπάρξει η συμμετοχή συναδέλφων που ενδιαφέρονται να "παίξουν" διερευνώντας το θέμα, μπορεί και να ολοκληρωθεί ως σχέδιο εργασίας. Αν όχι, θα περιοριστεί σε μια διδασκαλία τεσσάρων διδακτικών ωρών με ευχάριστες και παιγνιώδεις δραστηριότητες μέσα από τις οποίες οι μαθητές του υποτιθέμενου σχολείου θα κατανοήσουν την έννοια της ένταξης και του αποκλεισμού, τις ιδαιτερότητες που φέρει μαζί του κάθε μαθητής, τα εμπόδια στη μάθηση και τις πιθανές διαρρυθμίσεις στη μαθησιακή διαδικασία που παρέχουν πρόσβαση στη διδασκαλία και μάθηση.