Καθώς τα σχολικά βιβλία διαμορφώνονται με βάση τους στόχους του κάθε μαθήματος κι όχι συγκεκριμένους μαθητές, αρκετές φορές φαίνεται ότι δε 'λειτουργούν' με ολόκληρη την τάξη. Σε αυτή την περίπτωση, χρειάζεται οι δραστηριότητες να προσαρμοστούν ώστε να περιλαμβάνουν όλους τους μαθητές και τα ταλέντα τους. Αυτό άλλωστε πρεσβεύει και η διαφοροποιημένη μάθηση: καλύτερη γνωριμία με τους μαθητές κι εμπλοκή τους σε δραστηριότητες ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές τους.

ΥΓ. Στο θέμα συζήτησης εκ παραδρομής γράφηκε ότι πρόκειται για το βιβλίο της Β' ΕΠΑΛ.