Συνδυάζοντας σχετικό μάθημα που εντάσσεται στην ύλη της Β΄ Τάξης, στο πλαίσιο της Μελέτης Περιβάλλοντος, θα μιλήσουμε για τη σημασία του νερού, όχι μόνο ως ζωτικό στοιχείο, αλλά και ως εργαλείο για την υγιεινή, την καλλιέργεια κ.α. Ακολούθως, θα ζητήσω από τους μαθητές να αποτυπώσουν στο χαρτί την εικόνα που τους έρχεται πρώτη στο μυαλό ακούγοντας τη λέξη νερό. Στο τέλος, θα κάνουμε χρήση του νερού εντός του σχολείου (πίνουμε νερό, ποτίζουμε τα λουλούδια, πλένουμε τα χέρια μας κ.α.)