Το θέμα του μαθήματός μου είναι η Πολλαπλή Νοημοσύνη. Ο σχεδιασμός του βασίζεται στη θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης του Gardner. Απευθύνεται σε μαθητές της ΣΤ Δημοτικού και έχει διαθεματική προσέγγιση εμπλέκοντας τα περισσότερα μαθήματα που διδάσκονται στο Δημοτικό σχολείο.

Στόχο έχει να αναπτύξει και να ενισχύσει όλους τους τύπους νοημοσύνης που διαθέτουν οι μαθητές (φυσιολατρική, οπτική, κιναισθητική, ενδοπροσωπική, λογικομαθηματική, μουσική, γλωσσική και διαπροσωπική) και να τους εμπλέξει σε διαφορετικές δραστηριότητες που θα σχεδιαστούν έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ενασχόληση τους με κάθε νοημοσύνη χωριστά αλλά και με όλες ταυτόχρονα.

Οι μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν είναι κυρίως η θεματική προσέγγιση κι η μέθοδος project.

Τα ψηφιακά εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν είναι παρουσιάσεις, video, online εκπαιδευτικά παιχνίδια, online ερωτηματολόγια / κουίζ, συνδέσεις με ιστοσελίδες, online περιοδικό