Τα νήπια έρχονται σε επαφή με ποικίλα ερεθίσματα του άμεσου φυσικού περιβάλλοντος δέντρα, φυτά, λουλούδια Συζητούν γι' αυτά, τα αναγνωρίζουν και τα κατηγοριοποιούν. Εμπλέκονται σε δραστηριότητες παρατήρησης και εξερεύνησης της χλωρίδας του σχολείου και του ευρύτερου περιβάλλοντος στις εποχές. Παράλληλα αναπτύσσουν συνεργατικές περιβαλλοντικές δράσεις σχετικά με την σπορά και τα φυτά .Mπορούν επίσης να προχωρήσουν σε καταγραφές των ειδών του κήπου , της ανάπτυξης και της χρησιμότητας των φυτών μας φτιάχνοντας εννοιολογικούς χάρτες. Συλλέγουν φρούτα και λαχανικά από τον κήπο του σχολείου, φτιάχνουν και παρουσιάζουν μια συνταγή με τα υλικά αυτά. Δημιουργούν και παρουσιάζουν μια μικρή ιστορία για τον σπόρο χρησιμοποιώντας τα εργαλεία ψηφιακής αφήγησης. Δημιουργούν ψηφιακό βιβλίο με παροιμίες για τους θησαυρούς του κήπου μας.