Διδακτικοί Στόχοι:

Οι Μαθητές-τριες:

Να προσδιορίζουν ποιες είναι οι χειρουργικές λοιμώξεις
Να δίνουν παραδείγματα χειρουργικών λοιμώξεων
Να συσχετίσουν τις χειρουργικές λοιμώξεις με τις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις
Να διακρίνουν σημεία του οργανισμού που είναι στείρα μικροβίων, από αυτά που έχουν πλούσια μικροβιακή χλωρίδα
Να εντοπίσουν πύλες εισόδου μικροβίων στον οργανισμό
Να διακρίνουν παράγοντες που προδιαθέτουν στη δημιουργία χειρουργικών ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων
Να περιγράφουν τους όρους ασυμπτωματική Βακτηριαιμία, Βακτηριαιμία, σηψαιμία, πυαιμία , σηπτικό shock, απόστημα, εμπύημα
Να εξηγούν τη πορεία του οργανισμού προς το σηπτικό shock
Να προσδιορίζουν μέτρα πρόληψης χειρουργικών λοιμώξεων σε τρία στάδια προεγχειρητικά, διεγχειρητικά, μετεγχειρητικά.
Να ευαισθητοποιηθούν και να υιοθετήσουν καλές πρακτικές για τη πρόληψη χειρουργικών ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων, ως μελλοντικοί εργαζόμενοι β. Νοσηλευτές


Μεθοδολογία-διδακτικά εργαλεία: καταιγισμός ιδεών, Διάλογος, προβολή παρουσίασης, ατομική εργασία, ομαδική εργασία, προβολή Βίντεο, και ότι άλλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα ψηφιακά εργλεία που θα μάθουμε στο πλαίσιο του σεμιναρίου