Θα γνωρίσουν οι μαθητές το ηλεκτρικό ρεύμα που είναι η προσανατολισμένη κίνηση ηλεκτρικών ή γενικότερα φορτισμένων σωματιδίων. Για τη δημιουργία του ηλεκτρικού ρεύματος χρειάζεται κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα και ηλεκτρική πηγή.
Παράλληλα θα μετρήσουν την ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος που δείχνει το πόσο ισχυρό ή ασθενές είναι το ρεύμα και τη διαφορά δυναμικού που προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια ανά μονάδα φορτίου στο κύκλωμα.
Θα γνωρίσουν οι μαθητές τους μεταλλικούς αγωγούς στους οποίους ισχύει ο νόμος του Ohm.
Θα διαπιστώσουν οι μαθητές ότι: Α) αν συνδεθούν δύο ή περισσότερες αντιστάσεις σε σειρά διαρρέονται από ρεύμα ίδιας ηλεκτρικής έντασης και Β) αν συνδεθούν δύο ή περισσότερες αντιστάσεις παράλληλα έχουν στα άκρα τους την ίδια τάση.
Η κύρια χρήση του ηλεκτρικού ρεύματος είναι να μεταφέρει ενέργεια από το ένα μέρος στο άλλο με τρόπο αθόρυβο,ευέλικτο και εύχρηστο.
Παράλληλα θα μετρήσουν την ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος που δείχνει το πόσο ισχυρό ή ασθενές είναι το ρεύμα και τη διαφορά δυναμικού που προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια ανά μονάδα φορτίου στο κύκλωμα.
Θα γνωρίσουν οι μαθητές τους μεταλλικούς αγωγούς στους οποίους ισχύει ο νόμος του Ohm.
Θα διαπιστώσουν οι μαθητές ότι: Α) αν συνδεθούν δύο ή περισσότερες αντιστάσεις σε σειρά διαρρέονται από ρεύμα ίδιας ηλεκτρικής έντασης και Β) αν συνδεθούν δύο ή περισσότερες αντιστάσεις παράλληλα έχουν στα άκρα τους την ίδια τάση.
Η κύρια χρήση του ηλεκτρικού ρεύματος είναι να μεταφέρει ενέργεια από το ένα μέρος στο άλλο με τρόπο αθόρυβο,ευέλικτο και εύχρηστο.
- Διδάσκων: Λαδά Πανάγιω