1)ΥΠΕΡΥΘΡΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ,
2)ΟΡΑΤΟ ΦΑΣΜΑ
3)ΥΠΕΡΙΩΔΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ.
Θα χρησιμοποιήσουμε τις περιγραφές των ποδοσφαιρικών αγώνων όπως αυτές παρουσιάζονται στο γαλλικό έντυπο τύπο. Τα κείμενα αυτά παρουσιάζουν αρκετές γλωσσολογικές, λεξιλογικές και μορφοσυντακτικές ιδιαιτερότητες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην εκμάθηση των γαλλικών.
Το θέμα μου είναι το ΧΡΩΜΑ και απευθύνεται σε μαθητές Α΄ Γυμνασίου. Σκοπός του μαθήματος είναι μέσα από παιχνίδια, εκπλήξεις και βιωματική συμμετοχή των παιδιών να προσεγγίσουν το χρώμα διαθεματικά.
Αειφόρο σχολείο

Πρόκειται για ένα σχολείο με επίκεντρο δραστηριότητες που έχουν σχέση με το περιβάλλον και την αειφορία, όπως <<πρασίνισμα>> του σχολείου, διαχείριση απορριμμάτων ανακύκλωσης κ.α..Ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον και καλύτερη διάθεση για μάθηση και συνεργασία.

Τσολακίδης Γιάννης
Γνωριμία με τα χαρακτηριστικά της παραδοσιακής μουσικής του κόσμου.
Θα ασχοληθούμε με τα πολυμέσα, τι είναι και ποιος ο ρόλος τους.
Θα δουλέψουμε με προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας , βίντεο και θα δούμε τεχνικές εφαρμογής διαφόρων φίλτρων το ρόλο τους και πότε τα χρεισιμοποιούμε.
Η διατροφική αξία του μελιού.
Η κοινωνία των μελισσών.